Ofte stilte spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Etter at vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren din blir sendt, så fremst varene er på lager. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
Så fremst ordren ikke er ferdigbehandlet kan vi endre eller kansellere hele eller deler av din bestilling. Ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no
Du kan følge hvor bestillingen din er gjennom sporingsnummeret du mottok i sendingsbekreftelsen på epost.
Dersom det har gått mer enn 3 virkedager siden du plasserte bestillingen og ikke har mottatt sendingsbekreftelse vennligst send mail til support@miningtech.no
Sjekk først spam/søppelpost, dersom den ikke ligger der ber vi deg vente 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å finne ut hva som har skjedd.
Vi har dessverre ikke alltid oversikt over når eller om en utsolgt vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du legge inn e-postadressen din på produktsiden for å få varsel når varen er tilgjengelig igjen.
Vi godtar betalinger via Stripe, Vipps og Klarna.
Det kan hende beløpet ikke er stort nok for å få nedbetaling opp til 36 mnd.
Her er minste ordreverdi for forskjellige nedbetalingsplaner:
3 måneder - 250,-
6 måneder - 2500,-
12 måneder - 5 000,-
24 måneder - 10 000,-
36 måneder - 15 000,-
Klarna vil sende deg en oppdatert faktura så snart vi har mottatt og prosessert returen din. Dersom du ser at betalingsfristen snart utløper kan du be Klarna sette fakturaen på pause, instruksjoner for hvordan det gjøres finner du her.
Velger du å betale fakturaen vil du få tilbakebetalt beløpet av Klarna innen 5-7 virkedager etter at vi har behandlet returen din.
Faktura sendes på epost få dager etter du har utført kjøpet ditt. Har du ikke mottatt faktura etter tre virkedager sjekk først spam/søppelpost før du evt. kontakter oss på support@miningtech.no
Det finnes ulike årsaker til dette, kontakt klarna sin kundeservice for å finne årsaken i ditt tilfelle.
Når du velger å betale med faktura/utsatt betaling må det foretas en kredittsjekk fra klarna før du kan få velge dette alternativet.
Når du har fått beskjed om at vi har mottatt og prosessert din retur, skjer tilbakebetalingen på samme måte som du opprinnelig betalte ved kjøp:
Betalingskort Tilbakebetaling i løpet av 2-5 virkedager.
Vipps
Tilbakebetaling i løpet av 2-5 virkedager.
Faktura
Tilbakebetaling i løpet av 5-7 virkedager.
Fraktprisen varierer avhengig av hvor stor bestillingen din er og hvordan leveringsalternativ du velger. For å finne ut fraktprisen må du gå videre til kassen der du vil få opp en fraktberegning.
Normal leveringstid er 2-5 arbeidsdager. Når det er salgsperioder og høytider kan posten ha noe lenger leveringstid.
Dersom det haster tilbyr vi også ekspresslevering.
Vi leverer med Bring/Posten på følgende måter:
Pakke i postkassen
Mindre pakker opp til 5 kg, uten sporing.
Pakke levert hjem
Leveres på døren, med sporing.
Pakke til hentested
Sendes til ditt nærmeste pick-up point, med sporing.
Ekspress levering
Leveres neste virkedag så fremst bestillingen ble gjennomført før postens hentetid.
Nei, vi leverer kun i Norge.
Nei. Varene sendes fra Norge og det er derfor ingen toll eller skjulte kostnader på bestillingene dine.
Etter vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren blir sendt. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
Dersom du ikke har mottatt sendingsbekreftelse etter 3 virkedager ber vi deg først sjekke spam/søppelpost, om du ikke finner den der ta kontakt på support@miningtech.no
Du vil alltid motta en mail når bestillingen din er sendt. Dersom det har gått mer enn 3 virkedager og du ikke har mottatt en sendingsbekreftelse vennligst sjekk spam/søppelpost, om du ikke finner den der send gjerne en mail til support@miningtech.no
Ved synlige skader når du henter pakken på pick-up point skal du melde fra til ekspeditør og fylle ut et skadeskjema. Dersom du oppdager skader etter du har mottatt pakken skal du rapportere til MiningTech’s kundeservice innen 24 timer til vår e-post: support@miningtech.no
Bilder av skader på produkter og av emballasjen (både innvendig og utvendig) må legges ved. Dette er for at vi skal kunne dokumentere skaden videre til Posten.
Dersom du ikke henter pakken blir du belastet med et gebyr på 150 NOK. Kontakt gjerne kundeservice om du angrer kjøpet ditt.
Du har 14 dagers åpent kjøp! Dersom du ønsker å returnere en vare kan du følge instruksene på denne linken.
Ja, du står selv for returkostnaden dersom du ønsker å returnere en vare.
Gå inn på denne linken. Der kan du registrere din retur og vil etter kort tid motta en forhåndsbetalt returetikett. Klistre etiketten på pakken og lever inn hos ditt lokale postkontor.
Når vi har mottatt og prosessert returen din vil du motta en e-postbekreftelse. Tilbakebetaling utføres til samme betalingsmetode som du benyttet ved kjøp.
Det vil normalt ta opp til 14 dager fra du sender din retur til vi har mottatt, prossessert og satt i gang utbetaling til deg.
Tilbakebetaling utføres til samme betalingsmetode som du benyttet ved kjøp.
Dersom du ønsker å reklamere på et produkt ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no så vil vi hjelpe deg. Legg ved informasjon om skaden og gjerne bilde om den er synlig.
For mer informasjon om reklamasjon trykk her.
Dette varierer ut fra hvilken vare det er og leverandøren. I noen tilfeller ønsker leverandørene å få produktet inn til service for å se om det kan repareres. I andre tilfeller, spesielt ved produkter til en lavere pris, vil du motta en ny vare med det samme. For mer informasjon om reklamasjon trykk her.
Nei, å sende inn en reklamasjon er kostnadsfritt. Du vil motta en forhåndsbetalt etikett som du fester på pakken og leverer til nærmeste postkontor. For mer informasjon om reklamasjon trykk her.
Fant du fortsatt ikke svaret på det du søkte etter? La oss hjelpe deg!